Wednesday 28 November 2012

LOST 2KG ON SCALE TODAY!!!!!!

Alhamdulillah, pagi2 tadi selepas solat subuh saya terfikir nak timbang..nak tengok ada kesan positif tak atas usaha yang saya dah buat masuk minggu kedua ni..Mula2 rasa takut nak timbang, sebab takut FRUST...minggu lepas saya timbang, memang tak ada penurunan langsung..Tapi, fikir2 lebih baik timbang daripada main agak2 je..so saya beranikan diri dan timbang..alhamdulillah, turun 2kg dari minggu lepas..seronoknya...hihihi..

Hari ni, seperti biasa seawal 7 pagi saya dah keluar rumah memulakan visi dan misi saya berjalan keliling tasik..Suasana sangat nyaman, sejuk dan berkabus tebal..

Boleh nampak kan dengan jelas kabus tebal dalam gambar tu..

 the fog...makes the lake looks so mysterious...

Sepanjang 2 minggu saya jalan2 pusing tasik, saya perasan memang ada beberapa orang yang sama jugak macam saya..tiap2 hari akan jogging, berjalan atau berbasikal mengelilingi tasik kat kampung saya ni...saya harap diaorang pun berjaya dalam apa yang diaorang cuba capai..

RESULT today, still 10,000 steps...

The STEPOMETER...

10,170 steps today...

6.10 km

298.5 kcal
 The SWEATS........

  And the WATER.........



The Motivation...









No comments:

Post a Comment