Saturday 5 January 2013

Usaha tanpa jemu lagi..guna stepper..

4.1.2013...

Yang ni saya exercise petang guna stepper..malamnya saya pegi pulak aerobik..memang all outla..dah plan dah dari hujung tahun hari tu lagi,bukak sekolah ni saya akan join aerobik semula dan exercise jugak guna stepper...insyaallah, moga Allah kuatkan semangat saya untuk terus berusaha..


1301 steps, 29:01 minit
185.8 kcal kalori terbakar



5.1.2013...

Memandangkan pagi ni ada meeting, jadi saya tak sempat  nak guna stepper sampai 1000 steps waktu pagi..Guna stepper ni mengah jugak, jadi bila dah mengah sangat dan kaki pun dah rasa lenguh, saya akan berhenti kejap..dan bila dah rasa OK saya sambung balik..pagi ni sebelum mandi dan bersiap untuk pergi meeting saya sempat buat 700 kali exercise guna stepper..

700 steps, 17:04 minit

100 kcal kalori terbakar
Petangnya saya sambung lagi buat 1300 steps exercise guna stepper...tadi tangkap gambar muka saya nampak semakin menembam semula dari hari tu..risaunya...haish, tak boleh jadi ni..kena usaha lagi dan yang pastinya mesti KONSISTEN...

1310 steps, 30:00 minit
187.1 kcal kalori terbakar


No comments:

Post a Comment