Thursday 29 August 2013

Luahan Hatiku......

Ya Allah Tuhan Yang Maha Pengampun Lagi Maha Penyayang
Aku bermohon kepadaMu Ya Allah
Kau berikanlah aku petunjuk jodoh dan jalan hidup yang terbaik untuk diriku
Sesungguhnya aku berserah, aku memohon, aku meminta hanya padaMu
Hanya Engkau Ya Allah yang tahu apa yang terbaik bagi setiap hamba-hambaMu

Kau permudahkanlah jalan hidupku
Kau permudahkanlah jodohku
Temukanlah aku dengan cinta sejati jodoh peneman hidup yang terbaik untukku
Bukakanlah pintu hatiku ini seluas-luasnya takkala aku bertemu dengannya
Percepatkanlah jodohku
Rahmatilah kami
Dan kekalkanlah hubungan kami hingga ke Jannah Ya Allah walau apa jua berlaku

Jadikanlah kami saling mengasihi
Jadikanlah kami saling menyokong
Jadikanlah kami saling mencintai
Jadikanlah kami saling menghormati
Jadikanlah kami saling menguatkan
Jadikanlah kami saling mengingati
Jadikanlah kami saling menginsafi
Jadikanlah kami saling menghiburkan
Segala-galanya atas kehendak dan redhaMu Ya Allah
Kerana kami sama-sama bercinta untuk mendapat redhaMu Ya Allah

Lapangkan dan tenangkanlah hatiku ini takkala aku bertemu jodohku Ya Allah
Agar aku yakin dan tahu dialah jodohku

Aku ingin menikmati hidup bahagia berkeluarga
Bercinta seumur hidup hingga ke syurga
Mempunyai anak-anak yang pintar dan cerdas
Soleh dan solehah
Bahagia bercinta demi syurgamu Ya Allah

Amin Ya Rabbal Alamin.....

please Ya Allah, give me a highly tolerate person...

No comments:

Post a Comment